Iklan

Perkhidmatan Mengambil & Edit Gambar - Blog baru

Perkhidmatan Mengambil & Edit Gambar - Blog baru
Kepada pelawat semua,blog yang berkaitan dengan fotografi dari blog ini,telah bertukar ke blog yang baru.Sila klik:

Wednesday, August 20, 2008

Pondok di dusun.

Pondok ni dibuat untuk tunggu buah durian gugur,siap ada elektrik lagi.Kalau nak tidur malam pun boleh.Kepada sesiap yang nak merasa tunggu buah durian gugur,boleh la datang ke sini bila tiba musim buah durian.Aku masa bujang dulu sempat la juga tidur kat sini bersama dengan sepupu,bila bunyi durian gugur je terus kena pergi tengok,tak kira la jam berapa.Kalau tak tengok silap haribulan dikebasnya orang.Di belakang pondok ni lebih kurang 500m ada sebuah parit dan disebelahnya pula terdapat parit taliair.Kalau nak mandi pun boleh,airnya boleh tahan juga sejuknya,sebab kawasannya berhampiran dengan gunung.

Buah durian...

Inilah dia antara buah durian yang dapat kitorang makan pada hari tersebut.Rasanya boleh tahan la juga dan memang puas la kitorang makan sampai dah tak larat.Nak bawa balik ke Putrajaya memang tak cukup,jadi terpaksa la kitorang makan di dusun je.(gambar ayah sedang mengopek buah durian).

Balik kampung...

Gambar di dusun durian di Kg.Raja Bersiong,Ijok Perak.Buah pun dah nak habis,kira sempat juga la kitorang makan.Hari yang kitorang sampai (16/8/08) buahnya kecil-kecil je yang luruh.

Bengkel Fotografi

Bengkel Fotografi

KURSUS STUDIO

KURSUS STUDIO
ALOR SETAR 16-18 DIS 2009

GUNUNG KINABALU 1

GUNUNG KINABALU 1
12 SEPT.1998

GUNUNG KINABALU 2

GUNUNG KINABALU 2
12 SEPT.1998

GUNUNG KINABALU 3

GUNUNG KINABALU 3
11 SEPT.1998