Iklan

Perkhidmatan Mengambil & Edit Gambar - Blog baru

Perkhidmatan Mengambil & Edit Gambar - Blog baru
Kepada pelawat semua,blog yang berkaitan dengan fotografi dari blog ini,telah bertukar ke blog yang baru.Sila klik:

Tuesday, December 7, 2010

Terima kasih...

30/11/10 (Selasa) -Sehari sebelum bertolak balik ke Perak,kitorang singgah melawat ke rumah pengasuh Irham dan Rina di Presint 9,Putrajaya.Hampir 2 jam juga berborak.Kak Peah dan Abg.Pin ni dah lama mengasuh anak-anak kitorang,bermula dengan Amar masa berumur 5 bulan (sekarang dah darjah 2) sehingga kepada Rina sekarang.Anak-anak diorang pun jika ada kelapangan akan bersama-sama membantu mengasuh kanak-kanak yang berada di rumah mereka.Kelihatan dalam gambar Yanti,Maya,Kak Peah dan Abg.Pin.

Patut la badan Irham agak berisi,rupa-rupanya Irham makan bersuap.Sebelum balik Irham nak makan,terus 'nenek' (panggilan untuk Kak Peah) masak telur mata.Selera betul Irham makan.Rupa-rupanya semua anak-anak yang Kak Peah jaga,apabila makan mereka semua disuap (itu sebab rasanya semua anak-anak yang dijaga oleh Kak Peah dan Abg.Pin walaupun dah besar masih teringat dan suka untuk pergi ke rumah diorang).Kelihatan Abg.Pin tersenyum lebar bila melihat Irham makan.Kepada Abg.Pin,Kak Peah dan keluarga,terima kasih banyak-banyak,hanya Allah sahaja yang dapat membalas semua jasa selama ini....
p/s: InsyaAllah 3 tahun lagi kita akan bertemu semula di Ipoh.

Kunjungan kawan lama.

29/11/10 (Isnin)-Selepas melawat MAHA,terus jemput Johari yang baru tiba dari Melaka ke rumah.Kebetulan Derih juga nak ke rumah untuk ambil akuarium,so malam tu riuh-rendah kitorang bersembang,maklum la dah lama tak berjumpa.Kira perjumpaan kali ni di rumah aku sebagai perjumpaan terakhir sebelum berpindah ke Perak.
Kepada Johari dan CT,tahniah bertambah sorang lagi ahli keluarga korang.

MAHA 2010.

29/11/10 (Isnin) - Selepas penat mengemas rumah kitorang ambil keputusan untuk ke MAHA 2010,lebih kurang 10 minit dari rumah di Putrajaya.Masa kitorang pergi pengunjung masih ramai walaupun pada jam 6 petang.Hampir setengah jam juga la proses untuk masuk,cari parking seterusnya ke tapak pameran.

Macam-macam bahan pameran dipamerkan.Sampai tak larat kitorang nak melawatnya. Kawasanya agak luas.Dewan besar ada 4,setiap dewan terdapat pameran tertentu.Sayang sekali pameran binatang kitorang tak dapat nak melawat sebab dah malam dan dah tak larat nak berjalan.

Khairina sekarang ni pantang suruh 'posing' depan kamera...

Aksi di hadapan gambar orang sedang menanam padi.

Hjh.Jamaliah.

28/11/10-(Ahad).Kg Tanjung,Pekan Dengkil (tepi sungai,sebelah pasar) selepas bersarapan di pasar minggu,kitorang melawat ke rumah Hjh.Jamaliah.Beliau adalah bekas tuan rumah kitorang.Sebelum berpindah ke Putrajaya,kitorang menyewa di rumah sewa beliau, bersebelahan dengan rumahnya.Beliau juga yang menjaga Amar Diniy semasa berumur 3 bulan. Selepas berpindah ke Putrajaya,perhubungan kitorang masih berkekalan,setiap kali ke pasar minggu Dengkil,kitorang pasti singgah ke rumah beliau.Sebelum balik ke Perak kitorang singgah sekejap di rumah beliau sambil bersembang panjang.Kepada Makcik Hjh.Jamaliah sekeluarga,terima kasih banyak-banyak "kalau ada umur panjang,kita akan berjumpa lagi.."

Bengkel Fotografi

Bengkel Fotografi

KURSUS STUDIO

KURSUS STUDIO
ALOR SETAR 16-18 DIS 2009

GUNUNG KINABALU 1

GUNUNG KINABALU 1
12 SEPT.1998

GUNUNG KINABALU 2

GUNUNG KINABALU 2
12 SEPT.1998

GUNUNG KINABALU 3

GUNUNG KINABALU 3
11 SEPT.1998